Misyen imposibel

By Nad


mulai hr ini aku akan memulakan misyen imposibel aku..apakah misyen itu?adakah lbh kurang seperti misyen imposibel yg tom kurus buat tu?mgkn lbh hbt dr itu..misyen ni ialah sulit..shhhh..

fasa 1: cr di friendster

masa mula: 10.00pm

yaaaa....bkn yahaya..dan juga bkn pak ya...tp iyaaa....aku akn mula mencari di friendster..mana la tau jumpa kn..

so...here we go....(ckp ikut intonasi joker ckp dlm black night ye)

 

4 comments so far.

  1. Zurin January 16, 2009 at 7:11 PM
    Oi! ko nak jadi stalker ke hape? ke aku salah tafsir neyh?
  2. Nad January 17, 2009 at 12:16 AM
    hehehe..ya...stalker..nk jd stokist xmampu...
  3. Munky itu Hanjeng January 17, 2009 at 6:47 PM
    ahhahaahahahhah..
    hang nak cr minah tu ka????
    aku jumpa dah aih...
    heliza af5!!!!!cuba hang tgk betui2..kwhahahahahhahaha..
  4. Nad January 21, 2009 at 8:06 PM
    ish..pandai2 hg..aku da cek da..bkn..

Something to say?