puting atau perut???

By Nad
sgh kurang sopan tajuk blog aku kali ini..hahaha..aku g mkn dgn family aku..kedai mkn yg slalu aku kunjungi kt sini..mkn seafood lg..aduhai..bila da abis mkn tu,dtg la si tauke kedai ke meja kitorg..dgn selamba dia bertanya "tuan,mau puting ka perut?"..terkejut ktorg dgr..smbl ternga2 mulut msg2..bapak aku srh dia ulang smula pertanyaannya td..lg skali dgn selamba dia bertanya, "tuan mau puting ka perut?"...haiya...ini org saja mau cr gdh oooo...bapak aku pn tanya plak kt dia, "puting apa?perut apa?" dlm nada kehairanan..dia menjawab, "itu puting mcm itu jelly la,buat dr kelapa punya..itu perut,buah la.."..haiya lg skali...rupa2nye pudding dgn fruit yg dia maksudkn..bahaya tauke ni..
 

2 comments so far.

  1. lovelylin January 9, 2009 at 5:59 PM
    AHHAHHAHAHAHA sakit perut aku gelakkk
    lucah arr lu apek!!
  2. Nad January 9, 2009 at 10:18 PM
    tau xpe..terbeliak mata aku dgr..hahhaa...

Something to say?