sushi

By Nad
memandangkan mak aku da blk sini,waktu tido aku akan lebih pendek berbanding biasa la..jd,kurang masa utk bermimpi..smlm aku mimpi g mkn kt restoran taraf 5 bntg la gk..ntah la apa nama dia..tp tau plak aku 5 bntg?...mknn bnyk gila..mkn buffet..abi,zurin pn ada gk..tanpa membuang masa aku pn trs ke tmpt mknn..tiba2 aku ternmpk sushi...apa lg...trs amik la..sblm mkn tu aku nk mnm la..yg bangang nye..restoran tu xde gelas...air buh dlm plastik je..ada ke patut???tiba2 ada benda lain plak jd..mak aku jumpa baby dlm almari..comel..sapa la buang baby dlm almari ni?sgh krg asam skali..smpi d situ je mimpi aku sbb da kene srh bgn..yg aku tensennye, aku xdpt rasa pn sushi yg aku amik tu....aku nk sushi!!!!!!
 

2 comments so far.

  1. lovelylin January 7, 2009 at 1:39 AM
    ni blog cerita mimpi je keeeeeeeeeeeeeeeeee
    cerita la lain pulakkkkkkkkkkkkk
  2. Nad January 8, 2009 at 12:51 AM
    kn ada gk cite lain tu..ko ni lin..cuba tgk btl2..

Something to say?