waaaa....

By Nad
rupanya bnyk gk post aku ye...xsdr plak...

aku baru blk dr majlis mlm mesra PDRM bersama masyarakat..best gk la..bnyk pertunjukan..tp show live band dia mcm xkene tmpt plak..yg dtg da la ktua polis negeri, pastu pesara2 polis..dorg dok main lagu yg moden2..tu kira xpe lg..tp pakaian...ish..ish..ish..pakaian amatlah xsesuai..siap goyang gerudi dpn ktua polis negeri ni..dorg da kene bgtau da pakaian sopan dan x menjolok mata..tp pakai gk yg sebaliknye..bengong..tetamu smua pakai baju batik or kemeja..dorg plak mcm nk g clubbing...

tp aku suka tgk persembahan traditional dorg..lg2 yg perform nye bdk2 kecik..pastu ada la gk polis2 buat persembahan..biasa2 je..menari ponco2..tp best gk la tgk mak bapak aku mnari..pastu bapak aku plak nyanyi lagu bajau..ntah bila la bapak aku minat aku pn xtau..da la ptg td bapak aku bleh t'lupa psl aku..bleh plak tglkn aku kt IPD.dia blk dulu plak..bila mak aku tanya aku mana baru dia t'igt..nsb baik aku xmenangis kt IPD tu..
 

0 comments so far.

Something to say?