BZ day....

By Nad
hr ni mmg bz..1 hr kuar umh...(stgh hr je pun sbnrnye..biasala org mlayu kalau x tokok tmbh cite xbest)....hr yg bz aku stat dgn menghntr mak aku g lunch n then g stesen LRT..lps 2,aku plak kuar g damansara..dgn member aku..nk g sndri mmg sah sst n xkn jumpa tmpt 2..almaklumlah..aku g sana dgn 1 tujuan murni..sbb nk buat paspot..yehaaaa...aku da ada paspot..aku da ada paspot..aku jakon..yea..yea...

ehem2...berbalik kpd cite td..nsb baik la dpt pekerja yg baik budi bhs nye..sjuk ht nk buat..lps da byr smua,kene plak tgu 2 jam..smentara tgu 2 jam,kitorg g hentian putra sbb member aku nk beli tkt blk klantan mlm ni..da beli tkt kitorg pth blk g imigresen..kene la tgu dlm 1jam baru siap paspot aku..adala dlm pkl 4.15..kesian kt aunty sorg ni..sbb dia lmbt 2 mnt je dia kene dtg amik bsk..tp anty 2 buat ht krg gk nk amik hr ni..so dia tgu jugak..xtau la apa cite dia lps 2..hrp2 dpt la amik hr ni..takat 2 mnt 2,ttp la sblh mata..apa slhnye..

lps 2 kitorg g plak hospital mlwt sdara member aku yg skt..skali doktor dia dtg..dgn sopan santunnye dia srh kitorg blah kjp sbb nk ckp dgn sdara member aku ni..nsb baik dgn spn santun..rupanye ada ulcer kt dinding prt dia..psl 2 la skt..tp xde la bhy sgt kot..

lps 2 kitorg pn blk umh utk mndi n mkn mlm..lps mkn aku g anta member aku g naik bas..sblm 2 isi mnyk keta dulu la..bleh plak masa nk isi mnyk keta cover tmpt isi mnyk 2 pth..hrm jadah btl..bkn pnutup mnyk yg kt dlm 2 ye..yg besi cover kt luar 2..ala,yg kita tarik pastu dia t'buka 2..mcm magik david kopefil 2...bleh pth plak..da kene bg alasan putar alam kt mak bapak aku nnt..aku plak bijak x smpn je dlm keta cover yg da pth 2..aku ltk ala kadar je kt tmpt asal dia...smpi stesen bas,ilang dah...hahaha...mati aku...

lps 2 lg,aku pn blk dgn ht yg pnh duka lara nk explain psl cover mnyk 2..tp aku x explain pn n trs je msk blk n buat blog ni...bsk kene la g cr kdai proton n tanya bleh ganti ke x..siot btl...trbg lg duit aku yg mmg da sdia xde ni..

bgitulah kisah suka dan duka aku utk hr ni.. :(
 

0 comments so far.

Something to say?