Semalam yg Hebat....

By Nad
smlm aku join chaan g tgk showcase bdk2 degree muzik kt panggung bandaraya...syok gila..smua yg perform mmg hbt2 belaka..w'pun aku kesejukan kt dlm 2,tp puas ht tgk dorg..jeles btl aku...aku pn nk terer mcm 2 gk...
gila la..paling aku suka dorg gubah lagu Metallica "Enter Sandman"....suara mamat yg nyanyi 2 pn best...nyesal plak xamik video...


mamat yg nyanyi Enter Sandman
 

3 comments so far.

  1. Nad May 24, 2009 at 7:47 PM
    This comment has been removed by the author.
  2. EpoL May 24, 2009 at 7:49 PM
    yay, dah boleh!

    Anyway.. bestnyeee...

    Jomla g blaja ape lagi.. hahaha
  3. Nad May 24, 2009 at 7:57 PM
    jom2..ko tau ada program kementerian belia & sukan dgn apa muzik ntah...sesapa yg umur 18-25 bleh bljr muzik free...ada drum,gitar,nyanyi...tp aku xbleh la..waaaaaaaaa............

Something to say?